Un incendi ha afectat a primera hora de la tarda d’aquest dissabte la xemeneia d’un edifici de 3 plantes de Puigcerdà. En concret, el foc s’ha originat a la planta baixa per la combustió d’una estufa d’un immoble de la Plaça Cabrinetty, segons han informat els bombers.
Els agents han revisat tots els pisos, i no hi ha hagut afectació per foc ni temperatura, alhora que han ventilat les sales, diàfanes, que han quedat afectades per fum, revisant el tub de la xemeneia.
En les tasques d’extinció han participat cinc dotacions dels bombers, dues patrulles policials (Policia Municipal i Mossos d’Esquadra) i una ambulància del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM). El sinistre no ha provocat cap dany personal.
Accident de trànsit
Per altra banda, a les 17.35 h d’aquest dissabte s’ha produït un accident de circulació a l’N-260, en el punt quilomètric 179,6, a l’altura del Park Hotel, just a l’entrada de Puigcerdà. S’han vist implicats un turisme i una furgoneta per un xoc front lateral.
A conseqüència del sinistre tres de les persones ferides han hagut de ser evacuades fins a l’Hospital de la capital cerdana, tot i que el seu estat no és greu.