Un altre acte vandàlic d’aquesta setmana és visible a l’aparcament de les Tereses de Puigcerdà. En aquesta ocasió ‘la víctima’ ha estat un dels ascensors del pàrquing que apareix amb les portes destrossades, tal com es pot observar a la fotografia adjunta.
A tot això, cal afegir l’estat de deteriorament que presenta la infraestructura amb un risc per a les persones en algunes de les zones per accedir-hi.
Mentrestant, l’equip de govern municipal (Junts i Futur) encara té altres prioritats com ara omplir l’àlbum de fotos per immortalitzar els actes de lluïment per a les classes més benestants de la vila i de fora en els que hi és present, com ara la passada Festa del Trinxat.
De res serveix, per exemple, que Puigcerdà disposi des de fa dos anys d’unes noves dependències de la Policia Local a la plaça de Santa Maria (que va costar més de 200.000 euros) si l’Ajuntament no augmenta la minsa plantilla d’agents policials que, fins i tot a les nits, no pot prestar serveis.
La manca de transparència de neoconvergents i de la seva marca blanca, Junts, impedeix que la ciutadania pugui conèixer, ara per ara, des d’una finestra pública i oberta quin és el pressupost en detall per enguany i si és prevista una convocatòria per incrementar la plantilla de la Policia local, entre altres qüestions.
I entretant, la seguretat ciutadana continua estant en el punt de mira amb unes bretolades que lluny de reduir-se van creixent a tota la vila amb unes reparacions que ha d’assumir tots els contribuents.