Aquesta setmana té previst reobrir un cèntric bar de la Seu d’Urgell després que la parella que ho regenta, mitjançant arrendament, hagi sortit de la presó de la Comella a Andorra.
Tots dos van ser detinguts l’octubre passat per la policia a la duana del riu Runer per posseir una important quantitat de cocaïna a la cadireta del nen del seu vehicle.
Els agents policials andorrans van detenir l’home de 23 anys, de nacionalitat espanyola i origen llatinoamericà, i la dona, de 32, romanesa, després de localitzar els estupefaents repartits en 29 embolcalls a l’interior del seient del menor quan el van desmuntar.
Els arrestats portaven una bàscula de precisió i guants de plàstic i la dona duia més de 1.300 euros en efectiu. El cos de seguretat considera que per com anava distribuïda la droga, en tres bosses de plàstic amb setze, set i sis embolcalls, els dos arrestats estaven implicats en un delicte contra la salut pública.
L’anterior equip de govern municipal de la Seu (Junts i ERC) va licitar el contracte d’explotació de l’establiment, on treballa la parella, en règim de concessió per l’ús privatiu del domini públic amb una durada de 4 anys, tot i que es podia prorrogar per a dos períodes successius d’un any.
1 comentari a “Reobre un cèntric bar de la Seu d’Urgell després que els arrendataris hagin sortit de la presó de la Comella”
Desde quan els independentistes Jxcat i ERC, tracten amb mangantes…bueno qui més que son ells sino una colla de mangantes, que vegonya els tindria de donar de tenir lloguers de pisos a la Seu per 900 euros al mes, n´ hi que deu ser la Ibiza del Pirineu.. La Seu d´ urgell…