El Jutjat d’Instrucció de la Seu d’Urgell ha ordenat l’ingrés en un centre psiquiàtric de l’home detingut per la fabricació i col·locació de dos artefactes explosius en oficines públiques de la capital de l’Alt Urgell, difon el diari digital Viure als Pirineus.
Segons la mateixa informació, d’aquesta manera el magistrat ha descartat l’opció que ingressi a la presó provisional.
L’acusat, F.B.N., de 53 anys, va ser detingut el 20 d’agost de 2025 com a presumpte autor de delictes de desordres públics, fabricació i tinença d’explosius.
La investigació, iniciada el 10 de juliol, va vincular-lo amb dos incidents ocorreguts el 30 de juny i el 10 de juliol, en els quals es van trobar artefactes sense detonar que van ser neutralitzats pels TEDAX.
Durant un escorcoll el 21 d’agost, es van intervenir en el domicili de l’acusat diversos artefactes explosius casolans i estris per fabricar-ne, i es van detectar indicis de la seva reincidència i d’una evolució en la tècnica utilitzada. El detingut, amb antecedents, va passar a disposició judicial el passat 22 d’agost.
![]()



2 comentaris a “Ingressat en un psiquiàtric l’acusat de col·locar explosius en oficines públiques de la Seu”
La seguridad prometida por el psc la seu eso si llenarse los bolsillos con sueldos exagerados eso lo hacen bien
que m tendrá que ver una cosa con la otra?