La policia busca els autors d’un furt en una joieria del carrer del Roc dels Escolls d’Andorra la Vella. Els agents han desplegat diversos controls a les carreteres del país, especialment en direcció a la frontera hispano-andorrana del riu Runer.
L’operatiu s’ha posat en funcionament cap a les 15 h d’aquest dilluns, després d’assabentar-se que dos homes i una dona haurien entrat en una joieria per endur-se material divers. Les primeres estimacions asseguren que el valor de les joies sustretes podrien pujar als 20.000 euros.
Segons informa la Policia, els tres haurien entrat a l’establiment i mentre uns distreien els dependents, l’altra hauria aprofitat per endur-se material.
1 comentari a “Importants controls policials per un robatori en una joieria del centre d’Andorra la Vella”
els hi serveix dalgo tocar els collons daquesta puta maners?!?