‘Guerra’ a la caverna

ABC ha posat a la graella tota la carn informativa que afecta un competidor directe com La Razón, malgrat que no és habitual que un diari faci sang dels seus homòlegs esquitxats per algun escàndol, en particular si, com és el cas, les seves línies editorials són tan semblants.

La capçalera estrella de Vocento ha publicat aquest dilluns dues informacions que afecten sengles noms de pes en el diari que dirigeix Paco Marhuenda. D’una banda, revela que el milionari mexicà José Ramiro Garza Cantú, segon accionista de La Razon amb un 24% de la propietat, va cobrar de la principal operació irregular del Canal de Isabel II, un marro pel qual es troba en presó provisional l’expresident madrileny Ignacio González i en el qual s’ha investigat la cúpula del mateix diari.

El sumari del cas Lezo, explica ABC, assenyala que es va inflar el preu de compra de la societat Emissao per part d’Inassa, filial americana del Canal de Isabel II, amb l’objectiu de repartir diners entre els integrants de la trama.

D’altra banda, ABC publica que el president de La Razón, Mauricio Casals, coneixia per informacions d’Edmundo Rodríguez (aleshores conseller del diari) l’existència d’irregularitats en la gestió de les filials del Canal de Isabel II a Sudamèrica. En dona fe, segons la mateixa informació, una punxada telefònica del passat 1 de setembre.

En aquest afer, Casals i Marhuenda van declarar com a imputats per suposades coaccions a la presidenta madrilenya Cristina Cifuentes, però la causa contra ells va ser sobreseguda després que Cifuentes no presentés cap denúncia.

Facebook
Twitter
WhatsApp

NOTÍCIES RELACIONADES

avui destaquem

Deixa un comentari

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies