Aquest diumenge de matinada, i per segona vegada en poques setmanes, uns individus van entrar a un quiosc de gelats situat al passeig Joan Brudieu de la Seu d’Urgell. En aquesta ocasió, no van trobar gaires diners a la caixa i, per contra, es van dedicar a provocar diferents desperfectes materials a l’interior de la parada.
Els propietaris han denunciat els fets als Mossos d’Esquadra que, alhora, han confirmat a LA VALIRA que, a hores d’ara, estan investigant aquesta temptativa de robatori.
Fonts pròximes a la propietat han assegurat, a través de les xarxes socials, que després de 45 anys ubicats al passeig “tan sols han entrat al quiosc dues vegades i ara, dues, en un mes i poc”.
Tot i que el regidor de Seguretat Ciutadana, Jordi Fàbrega, assegura que “la Seu és una ciutat segura”, són cada vegada més els actes delictius que es produeixen a la capital alturgellenca malgrat que moltes de les víctimes no s’atreveixen a presentar denúncia per por a possibles represalies.