L’exsíndic Jordi Farràs ha explicat que la plataforma Virtus es convertirà en partit polític per presentar-se a les pròximes eleccions generals a Andprra. “La societat andorrana podrà tenir un referent polític arrelat a Andorra i amb projecció de futur”, ha explicitat en declaracions a RNA.
Amb relació a la ideologia Farràs no ha volgut ubicar a la formació, tot i que és públic que la formació competirà amb Demòcrates per Andorra (DA) per l’espai de dretes pels seus components com pels plantejaments i busca ocupar l’espai més liberal que consideren que DA ha abandonat aquesta legislatura i ha assenyalat que “ja s’està treballant en les candidatures”.
L’exsíndic ha posat “el Coprincipat” com a exemple de temes amb els quals no es pot jugar en considerar que és una de les claus de la supervivència d’Andorra i la gent ha de plantejar-se que no podem anar legislant i un dia de cop i volta quedar-nos sense els Coprínceps”.
Tanmateix, ha alertat que si això passa ens quedarem “amb una mà davant i l’altre enrere i no és tan fàcil passar a ser una república”.
1 comentari a “Agafa forma un nou partit a Andorra que competirà amb DA per l’espai polític de dretes en les pròximes eleccions generals”
Esta claro que estos tipos siguen viviendo en el siglo XIV