La Policia ha detingut un home la passada nit com a presumpte autor d’un furt amb força a un establiment de la Massana i danys a diversos vehicles.
Els agents han estat alertats per un testimoni i un agent de circulació fora de servei que han vist com un home vestit amb roba fosca i sabates negres trencava l’aparador d’una botiga, accedia a l’interior i després fugia en direcció a un aparcament proper. L’empresa de seguretat ha refermat la descripció de l’individu i dels fets minuts després, un cop visualitzades les imatges de les càmeres, on es veu una persona vestida de negre que agafa material i surt corrents.
Els agents han iniciat immediatament la recerca i han localitzat el presumpte autor, resident de 34 anys, amagat al pàrquing i sota els efectes de l’alcohol. A pocs metres d’on s’ocultava l’arrestat, els policies han trobat el material sostret. Es tracta de dues armilles i un folre polar.
Un cop detingut, la Policia ha constatat com a l’aparcament on s’amagava hi havia diversos vehicles amb danys materials i marques que apuntarien al mateix home com a presumpte autor.
Les darreres hores la Policia ha arrestat quatre persones més. Divendres a les 22.20 h a la frontera del riu Runer, un home no resident de 20 anys, per introducció d’1,1 grams d’heroïna. La matinada de dissabte s’ha detingut tres residents de 28, 34 i 42 anys per conduir sota els efectes de l’alcohol amb taxes d’1,08, 1,07 i 1,04.
Tots han passat ja a disposició judicial.